Even een kort berichtje - Reisverslag uit Antwerpen, België van Siebe Repko - WaarBenJij.nu Even een kort berichtje - Reisverslag uit Antwerpen, België van Siebe Repko - WaarBenJij.nu

Even een kort berichtje

Blijf op de hoogte en volg Siebe

01 Augustus 2014 | België, Antwerpen

Vanavond aangekomen in Antwerpen. Helaas geen tijd om de wal op te gaan. Het laden is meteen begonnen en morgen gaan ze het al afmaken zodat we weer kunnen vertrekken. We laden containers en grote onderdelen voor een project in Noorwegen. Het is ongeveer 3 dagen varen naar Noorwegen heb ik gehoord. Ik begin ook steeds beter mijn plekje te vinden hier aan boord. 2e stuurman Steven neemt me de komende tijd op sleeptouw en gaat me alles leren over het controleren van de veiligheidsmiddelen en de apparatuur en boeken op de brug. Terwijl ik dit zit te schrijven wordt ik even opgeschrikt door een alarm. Gelukkig vals alarm, maar je schrikt er wel even van zeg! Zo lekker slapen. Het was een lange dag.

  • 01 Augustus 2014 - 21:05

    Wilfred:

    Leuk Siebe om jouw ervaringen te kunnen lezen. Ik heb er nu even tijd voona alle drukte voor vertrek naar Spanje. Vannacht om 3u moeten we opstaan. Om 7u vertrekt ons vliegtuig al vanaf Rotterdam.
    Tot schrijfs!
    Groetjes Wilfred

  • 02 Augustus 2014 - 23:14

    Kim:

    En je hebt nog een volger ;). Leuk om alles zo te kunnen lezen. We zijn net terug uit zuid Frankrijk. Goede vaart!! Groetjes kim

  • 03 Augustus 2014 - 22:56

    Miny Repko:

    Hoi Siebe, leuk om weer even wat van je te horen. Inmiddels ben je bijna al in Noorwegen, vermoed ik. Staat ook altijd nog op mijn verlanglijstje, moet een prachtig land zijn met al zijn fjorden.
    Wilfred belde mij net op, ze hebben een voorspoedige reis gehad. Ze hebben daar geen internet, wat een tegenvaller is voor de jongelui. Dus ze kunnen ook jouw berichten deze week niet ontvangen. Begin je al wat aan het zeemansleven te wennen en slaap je wel goed naast die bonkende motoren? Het is hier nog steeds mooi weer. Gisteren weer bloedheet met daarna hevige regen- en onweersbuien. Vandaag was het lekker opgefrist.
    Lieve groet van mij en ik kijk verlangend uit naar je volgende bericht! Wel jammer dat wordfeud niet lukt!

  • 07 Augustus 2014 - 00:56

    Nicolette:

    ik had je net een heel verhaal geschreven, maar dat blijkt verdwenen te zijn ;-( ik wil je in ieder geval een fijne verjaardag/geboortedag wensen...Vergeet niet om 10 uur je kadootje open te maken. Ben benieuwd hoe het met je is...Hier is het nog steeds warm, al heeft het vandaag geregend. Morgen 90 iPads installeren op de Verwondering en over 2 weken gaat de school open. Spannend dus, maar wel erg leuk. De rest van de familie zit nog in Spanje. Ben jij al in Noorwegen?

    Lieve groet Nicolette

  • 07 Augustus 2014 - 06:51

    Kim:

    Lang zal Siebe leven, lang zal die leve.......hiep hiep hoera!! Fijne verjaardag. Lieve groetjes jasper, kim, bram, manon, finn en ella

  • 07 Augustus 2014 - 14:12

    Tante Dieke:

    Ha lieve grote neef van me, hebben de zeebonken je zeemansverjaardag al ingeluid. Ms n paar kanonskogels voor je afgestoken of de hele boot voor je versierd met vlaggetjes....maar iig van mij een hele natte zoute kus in gedachte...GEFELICITEERD!!!!

  • 07 Augustus 2014 - 19:31

    Tijn Looij:

    lieve Siebe gefeliciteerd met je verjaardag .
    In welke plaats ben je?
    Of ben je op zee? waar ben je dan op zee?

    Groetjes van Tijn ,Marjolein en Frits.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Siebe

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 13972

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 01 Maart 2017

Afstudeerstage Eemslift Dafne

01 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Stage Abis Shipping

Landen bezocht: