Afstudeerstage Eemslift Dafne - Reisverslagen van Siebe Repko - WaarBenJij.nu Afstudeerstage Eemslift Dafne - Reisverslagen van Siebe Repko - WaarBenJij.nu
Afstudeerstage Eemslift Dafne

Om mijn opleiding als maritiem officier te kunnen afronden ga ik voor de 2e keer 5 maanden meevaren op een schip van Abis Shipping. Inmiddels is deze rederij helaas failliet gegaan. Nu zal ik daarom na een korte onderbreking voor Amasus Shipping verder varen op hetzelfde schip dat is omgedoopt tot Eemslift Dafne. De grootste verschillen met mijn vorige stageschip zijn dat dit schip 2 grote kranen aan dek heeft staan die elk 150 ton kunnen tillen en dat dit schip wereldwijd vaart. Ik weet nog niet waar dit schip me allemaal zal gaan brengen, maar door middel van deze blog zal ik proberen om jullie daarvan op de hoogte te houden.

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2017

Aan boord in Constanta

15 Februari 2017

Aan boord in Constanta

17 November 2016

Een drukke en leerzame tijd

28 September 2016

Vertrek
Siebe

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13979

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 01 Maart 2017

Afstudeerstage Eemslift Dafne

01 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Stage Abis Shipping

Landen bezocht: