Vertrek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Siebe Repko - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Siebe Repko - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

28 September 2016 | Nederland, Hilversum

Het is eindelijk weer zo ver! Na een periode van herstel ben ik eindelijk weer klaar om op stage te gaan waarmee ik aan de laatste fase van mijn opleiding kan beginnen. Ik zal jullie even op de hoogte stellen van het plan van vertrek. Vandaag heb ik de vliegtickets gekregen voor de vlucht van Schiphol naar Venetië. Ik zal op vrijdag om half 12 vanaf Schiphol vertrekken en in Venetië word ik meteen naar het schip gebracht. Vanuit Venetië zullen we naar Pointe Noire in Congo gaan varen.

Het schip waar ik op kom heet de "Abis Dunkerque" en dat schip is op www.marinetraffic.com te volgen. Door links in de zoekbalk de naam van het schip in te typen kun je zien waar het schip zich bevindt en waar we naartoe gaan. Het zal nogal eens voorkomen dat het schip niet te vinden is want als het schip te ver uit de kust is kan de positie niet doorgegeven worden. Door middel van deze blog zal ik jullie dan zoveel mogelijk op de hoogte houden van waar we zitten. Ook zal ik uiteraard zoveel mogelijk ervaringen delen en hopelijk lukt het om wat foto's te uploaden.

Tot later!


  • 28 September 2016 - 22:05

    Kim:

    Eindelijk is het zover. Ik ben heel benieuwd naar je reisverhalen Siebe!
    Een behouden vaart!

  • 28 September 2016 - 22:27

    Marjolein:

    Hi Siebe, we zullen je missen. Maar ik kijk uit om je avonturen te lezen! Behouden vaart.

  • 28 September 2016 - 23:16

    Dieke Repko:

    Ha leuke stoere Neef,
    Ben benieuwd naar je ervaringen en behouden vaart
    Xlfs

  • 29 September 2016 - 15:47

    Miny Repko:

    Hoi Siebe, eindelijk is het zover en kun je aan je grote avontuur beginnen! Ik heb net al via google-earth gekeken waar je eerste grote reis naar toe gaat. Fijn dat je ons op de hoogte houdt van al je belevenissen! Ik wens je alle goeds toe en kijk nu al uit naar je eerste berichtje! Veel liefs van oma Miny, die je erg zal missen, maar trots is op haar oudste, stoere kleinzoon!

  • 30 September 2016 - 23:12

    Nicolette De Gooijer:

    Lieve Sieb, Het is begonnen...Nu in Venetie en op weg naar Congo. Wilfred en ik zijn daar geweest een jaar voor jouw geboorte. Bijzonder dat jij daar nu heen vaart...Ik ben erg benieuwd naar jouw belevenissen. Hoop dat we dat kunnen lezen in je blog. Zet 'm op de komende tijd. Ik mis je nu al, maar heb ook heel veel vertrouwen in je...

  • 12 Oktober 2016 - 12:57

    Miny Repko:

    Hoi Siebe,
    Net gehoord van Wilfred dat jullie motorpech hebben en dat jullie wat ronddobberen. Ik heb net jullie schip gevonden en gezien dat jullie op weg zijn naar Port Safaga, een klein toeristenplaatsje aan de Rode Zee. Hopelijk kunnen ze daar de motorstoring verhelpen! Dus alle hens aan dek!!! Ik heb je net een uitnodiging voor Wordfeud gestuurd, dus als je je soms verveelt nu......!
    Lieve groet van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Siebe

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 13966

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 01 Maart 2017

Afstudeerstage Eemslift Dafne

01 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Stage Abis Shipping

Landen bezocht: