Bijna vertrekken - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Siebe Repko - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Siebe Repko - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

22 Juli 2014 | Nederland, Hilversum

Zoals ik al heb laten weten ga ik ineens bijna vertrekken, maar voordat ik vertrek wil ik nog even laten weten hoe jullie mij kunnen volgen. Ik kom op het schip de "Abis Dublin" en dat schip is op www.marinetraffic.com te volgen. Door links in de zoekbalk de naam van het schip in te typen kun je zien waar het schip (en ik dus) zich bevindt en waar we naartoe gaan. Schrik niet als het schip niet te vinden is, want dan zijn we buiten bereik van het systeem. Daarnaast zal ik uiteraard zoveel mogelijk foto's en verhalen op facebook en op deze blog zetten.

Donderdag zal ik waarschijnlijk in de avond via Madrid naar La Coruña vliegen en vanuit daar wordt ik naar Ferrol gebracht waar het schip dan ligt.

  • 22 Juli 2014 - 17:41

    Dieke Repko:

    Matroosje met je mooie pakje aan
    Jij vaart steeds maar op zee
    Maar wat ik wilde vragen,
    mag ik een keertje mee?

    Ver weg naar vreemde landen
    Ver weg naar de andere kant
    Palmbomen en witte stranden
    En wij daar hand in hand

    Maar ach, dat blijven dromen
    Ik zit hier maar alleen
    Wachtend tot je terug zal komen
    En waar gaat je volgende reis weer heen?

    Afscheid nemen, je weer begroeten
    Een periode waar we door zullen moeten
    En al is het niet leuk, en doet het pijn
    Straks, ja straks, dan zal het anders zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Siebe

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 13882

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 01 Maart 2017

Afstudeerstage Eemslift Dafne

01 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Stage Abis Shipping

Landen bezocht: